جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ آصف آریا به نام چشمون کردن|کیفیت عالی

دانلود آهنگ آصف آریا به نام چشمون کردن

دانلود آهنگ آصف آریا چشمون کردن با کیفیت 320 و 128

همراه با پخش آنلاین و لینک مستقیم از رسانه موزیک باز

چشمون کردن نام جدیدترین اثر آصف آریا می باشد که  به صورت رایگان میتوانید از موزیک باز دانلود کنید

Download New Music Asef Aria – Cheshemoon Kardan

دانلود آهنگ آصف آریا به نام چشمون کردن

 دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128

متن آهنگ چشمون کردن آصف آریا

نمیخوام آرومم کنی میگم فقط بدونی شاید نبوده قسمتم که پیش من بمونی

دروغ چرا هنوز دلم همونجوری میخوادت میدونم اون روازمون توام نرفته یادت

ای وای همه چی خوب بود چشمون کردن نمیتونن ببیننت با من

کاشکی بشه اون روزا برگردن …

ای وای همه چی خوب بود چشمون کردن نمیتونن ببیننت با من

کاشکی بشه اون روزا برگردن …

تو مرام تو نبود که ازم دست بکشی تو مرام تو نبود که بری خسته بشی

چی شد عوض شدی تو بگو چی شده چی شدی تو

ای وای همه چی خوب بود چشمون کردن نمیتونن ببیننت با من

کاشکی بشه اون روزا برگردن …

ای وای همه چی خوب بود چشمون کردن نمیتونن ببیننت با من

کاشکی بشه اون روزا برگردن …

دانلود آهنگ جدید آصف آریا چشمون کردن با لینک مستقیم

دانلود موزیک چشمون کردن از آصف آریا به همراه لینک مستقیم پرسرعت و کیفیت عالی و خارق العاده 128 و 320 در رسانه جاز موزیک همراه با پخش آنلاین اختصاصی قرار گرفته است که با کلیک روی لینک های دانلود قرار گرفته می توانید از دانلود آهنگ جدید آصف آریا لذت ببرید و این موزیک را با دوستان خود نیز اشتراک بگذارید. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو