جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود اهنگ الله من یارش تو نگهدارش امید عقابی

دانلود آهنگ جدید امید عقابی به نام «الله من یارش تو نگهدارش»

برای دانلود آهنگ زیبا و شنیدنی الله من یارش تو نگهدارش با صدای امید عقابی به همراه متن ترانه و با کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ با فرمت MP3 با موزیکدل❤️ همراه باشید.

شعر و ملودی : امید عقابیMusicdel | موزیکدل

دانلود اهنگ الله من یارش تو نگهدارش امید عقابی ( کامل ) | فرمت MP3

تنظیم و میکس و مستر : امیر مبینی

Download New Music, (Ahang) BY : Omid Oghabi – Allah/ And lyrics

دانلود اهنگ الله من یارش تو نگهدارش امید عقابی ( کامل )
آهنگ الله من یارش تو نگهدارش امید عقابی
خواننده آهنگ
امید عقابی الله من یارش تو نگهدارش
منتشر شده در موزیکدل

متن آهنگ امید عقابی الله

برای تماشای کامل متن ترانه، دکمه بالا را لمس کنید.

ربنا اتنا فقط چشاتو

عشق من حس من فقط براتو

دوست دارم بشنوم همش صداتو

من بدم باهمه ولی نه باتو

الله من یارش

تو نگهدارش

نزاری به غریبه

یه وقت بیوفته کارش

الله همه غماش ماله من

صداش چشاش هواش ماله من

ارحم عبدک الضعیف

دردو بلاش مال من

الله من یارش

تو نگهدارش

نزاری به غریبه

یه وقت بیوفته کارش

الله همه غماش ماله من

صداش چشاش هواش ماله من

ارحم عبدک الضعیف

دردو بلاش مال من

من الان فقط ۳ تا چیز میخوام

بغل بغل بغلت کنم

بزارم سرت رو روشونه هام

تاصبح فقط بغلت کنم

نه گوشی نه زنگ نه حتی پیام

میخوام فقط بغلت کنم

ببین میمیرم براتا

تو گوشمه همش صداتا

مث عشق تو کتابا

نشه دلت من و نخوادا

الله من یارش

تو نگهدارش

نزاری به غریبه

یه وقت بیوفته کارش

الله همه غماش ماله من

صداش چشاش هواش ماله من

ارحم عبدک الضعیف

دردو بلاش مال من

پخش آنلاین و دانلود آهنگ

دانلود اهنگ الله من یارش تو نگهدارش امید عقابی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو