جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آلبوم همایون شجریان و علیرضا قربانی افسانه چشمهایت

دانلود آلبوم همایون شجریان و علیرضا قربانی افسانه چشمهایت

سوپرایز خاص جاز موزیک برای شما کاربران آلبوم افسانه چشمهایت با صدای دو خواننده خوب همایون شجریان و علیرضا قربانی

Download New Album By Homayoun Shajarian & Alireza Ghorbani | Afsaneye Chashmhayat With High Quality In JazMusic

tyj 1 دانلود آلبوم همایون شجریان و علیرضا قربانی افسانه چشمهایت

توضیحات تکمیلی :

“افسانه چشمهایت”
این که سعی سالیان ما را خواهید شنید و با طنین آواز به دیدارتان می‌آییم، زیباست و قدر آن را می‌دانیم.
تقدیم به دوست‌داران شعر و موسیقی
با مِهر
#علیرضا_قربانی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

آلبوم همایون شجریان و علیرضا قربانی افسانه چشمهایت

پخش آنلاین همین موزیک
دانلود از جاز موزیک نیم بها ( نصف حجم هر آهنگ ) از حجم مصرفی شما محاسبه میشود
آهنگ ها با کاور اصلی و بدون تگ تبلیغاتی قرار میگیرند

 

انتشار آلبوم مشترک علیرضا قربانی و همایون شجریان در پایان سال

آلبوم جدید «علیرضا قربانی» با آهنگسازی «مهیار علیزاده» در دست تولید است. آلبوم مذکور، اثر شخصی این خواننده به شمار می‌رود و در سکوت خبری تا نیمه مراحل ضبط پیش رفته است.این در حالی است که مخاطبان موسیقی طی ماه‌های اخیر بیشتر پیگیر اخبار و وضعیت آلبوم مشترک علیرضا قربانی و همایون شجریان با آهنگسازی مهیار علیزاده بوده‌اند؛مجموعه‌ای که در آن برای اولین بار دو خواننده موسیقی ایرانی در کنار یکدیگر قرار گرفته و هم‌صدایی داشته‌اند.
آهنگساز این مجموعه  از جزئیات جدید آلبوم مشترک این دو خواننده که ضبط آن مدتی است پایان یافته و همینطور آلبوم شخصی علیرضا قربانی سخن به میان آورد.
مهیار علیزاده در ابتدا گفت: «ضبط آلبومی که از آن به عنوان «آلبوم مشترک» یاد می‌شود و در آن همایون شجریان و علیرضا قربانی به صورت مشترک خوانده‌اند، به پایان رسیده و در مرحله میکس قرار دارد. تلاش ما بر این است که این آلبوم اسفندماه امسال به بازار عرضه شود و در غیر این صورت، اردیبهشت سال ٩٥ باید منتظر انتشار آلبوم مشترک علیرضا قربانی و همایون شجریان بود.»
بخشی از مراحل ضبط و اجرای موسیقی آلبوم مشترک قربانی و شجریان، توسط مهیار علیزاده خارج از ایران و در کشور چک انجام شده است. بخش دیگری از ضبط هم به صورت مشترک در استودیو «ترانه» و استودیو «کنگان پارسه» تهران صورت گرفت. اما ظاهراً در آلبوم شخصی خواننده «حریق خزان»، روند به شکل دیگری است که علیزاده درباره آن می‌گوید: «ضبط این مجموعه، برخلاف آلبوم مشترک، کاملاً داخل کشور و در استودیو «کنگان پارسه» درحال انجام است. بخشی از قطعات، به صورت ارکسترال و بخش دیگر هم به صورت آنسامبل‌های آزاد در حال ضبط هستند. نگاه ساده و گرایش بیشتر به سمت موسیقی جدی و در برخی بخش‌ها کشش بیشتر به سمت موسیقی مینی‌مال از خصوصیات بارز آلبوم‌های جدیدم هستند.»
او در ادامه به وقفه‌ای که در ضبط آلبوم علیرضا قربانی پیش آمد، اشاره کرد و گفت: «آهنگسازی و ضبط این مجموعه در سال 92 و پس از استقبال از آلبوم «حریق خزان» آغاز شد که در مقطعی به دلیل آغاز پروژه مشترک با همایون شجریان و همین‌طور ضبط مجموعه «در شعله با تو رقصان» (که به تازگی منتشر شده)، متوقف شد. با اتمام مراحل ضبط این دو پروژه، کار بر روی آلبوم قربانی را از سر گرفتیم و هم‌اکنون بیش از نیمی از قطعات ضبط شده‌اند. قطعات ضبط شده در مرحله میکس قرار دارند و به موازات آن، سایر آثار هم در حال ضبط هستند.»
همایون شجریان، علیرضا قربانی و مهیار علیزاده در معرض آزمون‌های بزرگی قرار دارند. از یک سو این سه هنرمند مشغول انجام کارهای پایانی آلبومی هستند که لقب اولین مجموعه مشترک دو خواننده موسیقی ایرانی را لقب می‌کشد و با توجه به طیف گسترده طرفدارانی که دارند، توقعات از آنها هم دوچندان است. از سویی دیگر پس از موفقیت آلبوم «حریق خزان» انتظارها از زوج هنری قربانی و علیزاده بالا رفته و کار آسانی برای جلب نظر مثبت شنوندگان پیشِ رو ندارند.

منبع: گراماتون

دانلود تمام آهنگ های علیرضا قربانی

دانلود تمام آهنگ های همایون شجریان

دانلود بهترین آهنگ های ویژه پرطرفدار
سحر
واقعا عالییییییییییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو