جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ بیا دلبر که من دل خونم امشب از مرتضی جوان|با کیفیت عالی

آهنگ مرتضی جوان

دانلود آهنگ بیا دلبر که من دل خونم امشب از مرتضی جوان با لینک مستقیم و کیفیت 320

سبک موزیک : آهنگ غمگین محلی

همراه با متن کامل ترانه :

بیا دلبر که من دل خونم امشب وای دلخونم امشب

از جدایی برات میخونم امشب وای میخونم امشب

همراه با متن کامل ترانه :

بیا دلبر که من دل خونم امشب وای دلخونم امشب

از جدایی برات میخونم امشب وای میخونم امشب

دو سه روزه که مو از تو جدایم وای از تو جدایم

گرفتار به درد بی دوایم یار وای بی دوایم

زار و مجنونم درد تو بر جونم

زار و مجنونم درد تو بر جونم

مهر تو میچرخه دائم در رگ و خونم

نیومد دلبرم امشب کنارم وای امشب کنارم

نیومد دلبرم امشب کنارم وای امشب کنارم

بغض نشکسته ای در سینه دارم وای در سینه دارم

دل تو سینه خد آروم نداره وای آروم نداره

شده اشک و ز چشمونم میباره وا وای وای میباره

زار و مجنونم درد تو بر جونم

زار و مجنونم درد تو بر جونم

مهر تو میچرخه دائم در رگ و خونم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو