جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ ندیم کافیه با کیفیت 320 و 128 + متن آهنگ

دانلود آهنگ ندیم کافیه با کیفیت 320 و 128 + متن آهنگ

هم اکنون ترانه جدید ندیم ینام کافیه را دانلود کنید و گوش دهید از جاز موزیک

Exclusive Song: Nadim | Kafiye With Text And Direct Links In jazzMusic

آهنگ ندیم کافیه,دانلود آهنگ ندیم کافیه,متن آهنگ کافیه ندیم,ندیم ینام کافیه

متن آهنگ کافیه ندیم


»───♫♫●|●|●♫♫───«
بد کردم با خودم … !
دارم عشقو از دست میدم … !
رد دادم ای خدا
تاوان ـه چی رو پس میدم … ؟
»──|♫●|──«
تصمیمشو گرفت … !
داغ بودم نفهمیدم
وقتی که میرفت … !
از تعجب میخندیدم … !
─|♫●|─
دلم میخواد عاشق بشم … !
باز انتخابت کنم
به هر کاری دست میزنم … !
تا عشقمو ثابت کنم
»──|♫●|──«
از این دلم نگذر نرو
همین که باشی کافیه … !
تو باش تا قسمت کنم
زندگیم رو باهات هر ثانیه … !

دانلود آهنگ جدید کافیه با لینک مستقیم
حال و هوای این خونه … !
بعد ـه تو داغونه
تا تو رفتی گفتم ای خدا … !
جدایی یه قانونه
»──|♫●|──«
دلم گرفت بغضم شکست
داروم شده تنهایی حبس … !
اونم که رفت درارو بست
من موندمو یه قاب عکس … !
─|♫●|─
دلم میخواد عاشق بشم … !
باز انتخابت کنم
به هر کاری دست میزنم … !
تا عشقمو ثابت کنم
»──|♫●|──«
از این دلم نگذر نرو
همین که باشی کافیه … !
تو باش تا قسمت کنم
زندگیم رو باهات هر ثانیه … !
»───♫♫●|●|●♫♫───«

ندیم کافیه


توضیحات ندیم در خصوص این آهنگ در اینستاگرام :

سلام به دوستای گلم
تیزر کاره جدیدم به اسم “کافیه”
با شعر مهدی شعاعی ، ملودی و تنظیم حسن بابا محمودی عزیز ، گیتار از دوست خوبم بهروز میرزایی
به کارگردانی دوست عزیزم سعید مهوار،که زحمت ساخت تیزر کشید
و همچنین میتونید ساعت ۶ امشب از تمامی سایت های معتبر موزیک
وساعت۸از ملوبات آهنگ دانلود کنید.

و یک تشکر ویژه دارم از ناصر موذن زاده عزیز
که همیشه مثل یک برادر دلسوز کنارم بوده.
و ممنون از حمید نوری فام عزیز بابت اخذ مجوز کار

مدیر پخش: علی ذول آتش

آهنگ ندیم کافیه,دانلود آهنگ ندیم کافیه,متن آهنگ کافیه ندیم,ندیم ینام کافیه

آهنگ ندیم کافیه,دانلود آهنگ ندیم کافیه,متن آهنگ کافیه ندیم,ندیم ینام کافیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو