جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی دستامو بگیر | کیفیت خوب و عالی

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی دستامو بگیر | کیفیت خوب و عالی

امشب ترانه میثم ابراهیمی بنام دستامو بگیر را از جاز موزیک دانلود کنید و گوش دهید

Exclusive Song: Meysam Ebrahimi | Dastamo Begir With Text And Direct Links In jazzMusic.blog.ir

دانلود آهنگ دستامو بگیر از میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ میثم ابراهیمی دستامو بگیر,متن آهنگ میثم ابراهیمی دستامو بگیر,میثم ابراهیمی بنام دستامو بگیر

متن آهنگ میثم ابراهیمی دستامو بگیر

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

من عاشق تویی شدم

که سخت عاشق منیــــ

من دیر فهمیدم ولی،تو زود دِل نمیکنی

یا به تو میرسه دلم

یا مرگو لمس میکنه

فقط عشقه که آدمو،اینقدر نترســـ،میکنه

میخوام به چشمت بیام

با این همه دیوونگیـــــ

اینقدر خواهش میکنـــــم

تا تو نتونی نه بگی

بازم جوابم کن،ببیــــن

بازم بهت رو میزنـــــم

تنها کسی هستی که من

جلوش زانو میزنم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ دستامو بگیر از میثم ابراهیمی

محکم تو دستامو بگیر

بد جوری قلبم یخ زده

خودمو میسپارم به تو

منو به هیچکس نده

باید غرورم بشکنه

احساس آرامش کنم

میخوام و میبخشی بهم

اما بذار خواهش کنم

اما بذار خواهش کنم

میخوام به چشمت بیام

با این همه دیوونگیـــــ

اینقدر خواهش میکنـــــم

تا تو نتونی نه بگی

بازم جوابم کن،ببیــــن

بازم بهت رو میزنـــــم

تنها کسی هستی که من

جلوش زانو میزنم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ دستامو بگیر از میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ میثم ابراهیمی دستامو بگیر,متن آهنگ میثم ابراهیمی دستامو بگیر,میثم ابراهیمی بنام دستامو بگیردانلود آهنگ دستامو بگیر از میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ میثم ابراهیمی دستامو بگیر,متن آهنگ میثم ابراهیمی دستامو بگیر,میثم ابراهیمی بنام دستامو بگیر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو