جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ میثاق راد طرفش منم من { کیفیت 320 و 128}

دانلود آهنگ میثاق راد طرفش منم من { کیفیت 320 و 128}

کاربران جاز موزیک می توانید از امروز ترانه جدید میثاق راد بنام طرفش منم من را دانلود کنید

Exclusive Song: Misagh Rad | Tarafesh Manam Man With Text And Direct Links In jazzMusics

دانلود آهنگ میثاق راد طرفش منم من,متن آهنگ طرفش منم من میثاق راد,میثاق راد بنام طرفش منم من,میثاق راد طرفش منم من

متن آهنگ طرفش منم من میثاق راد


»───♫♫●|●|●♫♫───«
عشق دارم یه تیکه ماه … !
نیومده کسی روی دلش … !
ادا میریزه برام
عادتشه مغروره دلش … !
»──|♫●|──«
عشق دارم دوست داشتنش … !
دیوونه کنندس بی دلیل
من و اون کنار هم … !
کل ـه همه عشقارو زدیم … !
─|♫●|─
کسی چپ نگاش کنه ، طرفش منم من … !
عشقمو بد صداش کنه ، طرفش منم من … !
»──|♫●|──«
نگاه نگاه خنده هاش کنه ، طرفش منم من
بخواد از دلم جداش کنه ، طرفش منم من … !
طرفش منم من … !

دانلود آهنگ جدید طرفش منم من با لینک مستقیم
همه جوره پای دلمه و … !
دلبریاش خاصه
واسه این کاراشه دلم … !
اینجوری دلشو خواسته
»──|♫●|──«
نمیشه بهش حرف بزنی
چون خیلی حساسه … !
منو بهتر از خودم
یه وقتا میشناسه … !
─|♫●|─
کسی چپ نگاش کنه ، طرفش منم من … !
عشقمو بد صداش کنه ، طرفش منم من
»──|♫●|──«
نگاه نگاه خنده هاش کنه ، طرفش منم من … !
بخواد از دلم جداش کنه ، طرفش منم من … !
طرفش منم من
»───♫♫●|●|●♫♫───«

میثاق راد طرفش منم من


توضیحات میثاق راد در خصوص این آهنگ در اینستاگرام :

خدارو عشقه☝

موزیک جدیدم رو تقدیمتون میکنم به قلبهای
مهربونتون ❤❤ امیدورارم بپسندید.🙏 (طرفش منم من)👈❤❤❤❤ میثاق راد

آهنگ و ترانه ؛ میثاق راد
@misagh_raad

تنظیم و میکس و مسترینگ ؛ مصطفی مومنی

@mostafamomenii

مدیر تولید ؛ حمید فریزند

@hamidfarizandd

مدیر اجرایی ؛ امید رمضانی

@omidramezanimanager

مدیر هنری .. مسعود جهانی

@masoudjahani

مدیر پخش .. محمد شفاعتی

@mohamadali_sh

تهیه کننده ؛ موسسه فرهنگی و هنری ققنوس ( حسین توتونچیان )

@hoseintootoonchian 🙏 باتشکر فراوان از تمامی دوستان عزیزم که خیلی ما رو در تولید این کار یاری کردن.❤❤❤❤

دانلود آهنگ میثاق راد طرفش منم من,متن آهنگ طرفش منم من میثاق راد,میثاق راد بنام طرفش منم من,میثاق راد طرفش منم من

دانلود آهنگ میثاق راد طرفش منم من,متن آهنگ طرفش منم من میثاق راد,میثاق راد بنام طرفش منم من,میثاق راد طرفش منم من

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو