جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ محمدرضا علیمردانی منحنی + متن و بهترین کیفیت

دانلود آهنگ محمدرضا علیمردانی منحنی + متن و بهترین کیفیت

رسانه جاز موزیک هم اکنون برای شما ترانه منحنی با صدای محمدرضا علیمردانی را آماده کرده است

Exclusive Song: Mohammadreza Alimardani | Monhani With Text And Direct Links In jazzMusic.blog.ir

آهنگ جدید محمدرضا علیمردانی بنام منحنی,دانلود آهنگ محمدرضا علیمردانی منحنی,متن آهنگ محمدرضا علیمردانی منحنی,منحنی با صدای محمدرضا علیمردانی

متن آهنگ محمدرضا علیمردانی منحنی :

خط اخم بین ابروهاتو دوست دارم
حتی گاهی غصه خوردناتو دوست دارم
وقتی از سر علاقه تیکه میندازی
اون کنایه ها حسادتاتو دوست دارم
بیشتر اما وقتی خنده هاتو میخوری
ضد حال و کم محلیاتو دوست دارم
میخوام برات یه منحنی بسازم
همیشه روی صورتت بمونه
گاهی چاره ی تموم مشکلامون
انحنای اون لبای مهربونه
تو یکی مثل من میخوای عزیزم
که عینهو خودت یه دنده باشه
با اینکه سرتقی ولی
دل تو خوبه در اختیار بنده باشه
گاهی چشمامون میباره

متن آهنگ جدید محمدرضا علیمردانی بنام منحنی:
گاهی دنیا خنده داره هر دو بازیای روزگاره
زندگی با هر چی داره قابلِ تو رو نداره
اخمو تَخم تو اگه بذاره
زندگی فقط همین یه باره
خط اخم بین ابروهاتو دوست دارم
حتی گاهی غصه خوردناتو دوست دارم
وقتی از سر علاقه تیکه میندازی
اون کنایه ها حسادتاتو دوست دارم
بیشتر اما وقتی خنده هاتو میخوری
ضد حال و کم محلیاتو دوست دارم

آهنگ جدید محمدرضا علیمردانی بنام منحنی,دانلود آهنگ محمدرضا علیمردانی منحنی,متن آهنگ محمدرضا علیمردانی منحنی,منحنی با صدای محمدرضا علیمردانیآهنگ جدید محمدرضا علیمردانی بنام منحنی,دانلود آهنگ محمدرضا علیمردانی منحنی,متن آهنگ محمدرضا علیمردانی منحنی,منحنی با صدای محمدرضا علیمردانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو