جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده وابستگی | کیفیت 320 و 128

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده وابستگی | کیفیت 320 و 128

سوپرایز بزرگ جاز موزیک دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده با عنوان وابستگی همراه با تکست

Exclusive Song: Mohsen Ebrahimzadeh – Vabastegi With Text And Direct Links In jazzMusic

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده وابستگی,متن آهنگ وابستگی محسن ابراهیم زاده,محسن ابراهیم زاده با عنوان وابستگی,محسن ابراهیم زاده وابستگی

متن آهنگ وابستگی محسن ابراهیم زاده
»───♫♫●|●|●♫♫───«
تو چی داری تو چشات ، چی داری توی ـه نگات … ؟
دلم داره میره برات ، چشات که باز و بسته میشه … !
»──|♫●|──«
دلم میمیره زنده میشه
جلو چشم دو دقیقه نباشی نمیشه … !
─|♫●|─
همه چی مون وسطه ، کی میگه آخه غلطه … !
یار برت باشه و دل ببره ازت ، آخ که چه لعبت … !
»──|♫●|──«
تا صبح که بیدارم ، دل دست کی دارم
خودش میدونه به اون دیوونه وابستگی دارم … !
─|♫●|─
تا صبح که بیدارم ، دل دست کی دارم
خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم

دانلود آهنگ جدید وابستگی با لینک مستقیم
دل من رو دلت ، بدجوری قفله درگیره … !
وقتی زل که میزنی ، من دلم واسه تو میره … !
─|♫●|─
همه چی مون وسطه ، کی میگه آخه غلطه
یار برت باشه و دل ببره ازت ، آخ که چه لعبت … !
»──|♫●|──«
تا صبح که بیدارم ، دل دست کی دارم … !
خودش میدونه به اون دیوونه وابستگی دارم
─|♫●|─
تا صبح که بیدارم ، دل دست کی دارم
خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم … !
»───♫♫●|●|●♫♫───«

محسن ابراهیم زاده وابستگی


توضیحات محسن ابراهیم زاده در خصوص این آهنگ در اینستاگرام :

خب اینم از موزیک جدیدوووو یه تیزر جدید که تیتراژ سریال سال های دور از خانه هستش و ایشالا تو کنسرتامون با این موزیک انرژی هامونو عجیب غریب قسمت کنیم🤓
با خسته نباشید به همه ی عوامل تولید به خصوص مهدی کرد عزیزم و معین راهبر مهربون که مارو تو این کار همراهی کردند
پخش از کلیه سایت های معتبر و کانال تلگرام من
با تشکر از
مدییر تولید:مهدی کرد
ترانه و آهنگساز:محسن ابراهیم زاده
تنظیم میکس و مستر:معین راهبر
گیتار: فرشید ادهمی
کمانچه:پرهام حسینی
تیزر:سعید مهوار
میک آپ:نوید راشید
ناشر:کیارش حسن زاده(آوای مهر میهن)

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده وابستگی,متن آهنگ وابستگی محسن ابراهیم زاده,محسن ابراهیم زاده با عنوان وابستگی,محسن ابراهیم زاده وابستگی

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده وابستگی,متن آهنگ وابستگی محسن ابراهیم زاده,محسن ابراهیم زاده با عنوان وابستگی,محسن ابراهیم زاده وابستگی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو