جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ فرزاد فرخ عاشق خجالتی + کیفیت 320 و 128

دانلود آهنگ فرزاد فرخ عاشق خجالتی + کیفیت 320 و 128

امشب برای شما کاربران ترانه عاشق خجالتی از فرزاد فرخ را آماده کرده ایم در جاز موزیک

Exclusive Song: Farzad Farokh Asheghe khejalati With Text And Direct Links In jazzmusic

خجالتی از فرزاد فرخ,دانلود آهنگ فرزاد فرخ عاشق خجالتی,فرزاد فرخ عاشق خجالتی,متن آهنگ فرزاد فرخ عاشق خجالتی

متن آهنگ فرزاد فرخ عاشق خجالتی 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

من به ساز تو میرقصم تا تو با منی نمیترسم
♫با تو هر روز عاشق هستم چشماتو من میپرستم♫
تو از کجا شکفتی که هر شب شب نیلوفری باشه

جاز موزیک


گل عاشقی مون صورتی باشه صورتی باشه
♫من همونم همون عاشق خجالتی تو واسه من فراتر از یه عادتی♫
من همونم همون عاشق خجالتی تو واسه من فراتر از یه عادتی

♬♫♪

توضیحات تکمیلی در اینستاگرام :

اسمشو خودتون انتخاب کنید زیر این ویدیو کامنت کنید همرو با عشق میخونم ..عشق ورزیدن ناب ترین حس دنیاست❣️این ترانه و اهنگ یه هدیست? که با تمام وجودم تقدیم میکنم به قلب شما که حس ناب من شدید❣️تا اخر عمرم هوادارتونم✌?این ویدیو رو میتونید از کانال تلگرامم دانلود
کنید،به اشتراک بزارید منو تگ کنید که ببینم با عشق لایک میکنم✌?

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

فرزاد فرخ عاشق خجالتی

خجالتی از فرزاد فرخ,دانلود آهنگ فرزاد فرخ عاشق خجالتی,فرزاد فرخ عاشق خجالتی,متن آهنگ فرزاد فرخ عاشق خجالتی

خجالتی از فرزاد فرخ,دانلود آهنگ فرزاد فرخ عاشق خجالتی,فرزاد فرخ عاشق خجالتی,متن آهنگ فرزاد فرخ عاشق خجالتی

خجالتی از فرزاد فرخ,دانلود آهنگ فرزاد فرخ عاشق خجالتی,فرزاد فرخ عاشق خجالتی,متن آهنگ فرزاد فرخ عاشق خجالتی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو