جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ علی بهراد دوست دارم | کیفیت عالی

دانلود آهنگ علی بهراد دوست دارم | کیفیت عالی

ترانه جدید و زیبای بنام دوست دارم با صدای علی بهراد از رسانه جاز موزیک

Exclusive Song: Ali Behrad | Dooset Daram With Text And Direct Links In jazzmusic.blog.ir

دانلود آهنگ علی بهراد دوست دارم,دوست دارم با صدای علی بهراد,علی بهراد دوست دارم,متن آهنگ علی بهراد دوست دارم

متن آهنگ علی بهراد دوست دارم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

نمیدونی چقد تو دل من آشوبه

برات نمیدونی دلم چجوری میکوبه برات
نمیدونی چه احساسی دارم ♬♫♪
داره میره دلم واسه ی خندیدن ♬♫♪

تو داره میره دلم واسه ی کم دیدن تو ♬♫♪
نمیدونی چقد بی قرارم نمیدونی چه حسی به تو دارم
کاش الان بودی باز اینجا کنارم♬♫♪

دانلود آهنگ علی بهراد دوست دارم
تو رو من یه جور خاص دوست

دارم بگو فکر تو کجاس دوست دارم ♬♫♪
اگه حتی اشتباس من دوست دارم ♬♫♪
تو رو من چه خوب چه بد دوست ♬♫♪

دارم توی دنیا من فقط دوست دارم
نه نمیگذرم ازت من دوست دارم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

علی بهراد دوست دارم

دانلود آهنگ علی بهراد دوست دارم,دوست دارم با صدای علی بهراد,علی بهراد دوست دارم,متن آهنگ علی بهراد دوست دارم

دانلود آهنگ علی بهراد دوست دارم,دوست دارم با صدای علی بهراد,علی بهراد دوست دارم,متن آهنگ علی بهراد دوست دارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو