جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی زندگی جونم | کیفیت خوب و عالی

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی زندگی جونم | کیفیت خوب و عالی

ترانه زیبای زندگی جونم با صدای خواننده علیرضا طلیسچی و همکاری حامد برادران از جاز موزیک

Exclusive Song: Alireza Talischi | Zendegi Joonam With Text And Direct Links In jazzMusic.blog.ir

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی زندگی جونم,زندگی جونم با صدای خواننده علیرضا طلیسچی,علیرضا طلیسچی زندگی جونم,متن آهنگ علیرضا طلیسچی زندگی جونم

متن آهنگ علیرضا طلیسچی زندگی جونم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

توضیحات تکمیلی علیرضا طلیسچی در اینستاگرام :

منتظر همکاری بعدی من و حامدبرادران نازنین با نام “#زندگی‌جونم”
باشید!

متن آهنگ زندگی جونم با صدای علیرضا طلیسچی:
ورس اول :

درست تویی ، که تونستی منو درست کنی…

دیگه هیشکی تو دلم به جز تو نی ، به جز تو نی…

تو قلبمی ، عشق من شدی خودت بخوای نخوای!!

عشق من فقط خودت به من میای…

خود ماه انقد ماه نی! که تو انقد ماهی

دیگه هیچوقت با هیشکی نمیشه….

می میرم من بی تو توی قلبمی تو

یکی چقدر میتونه زندگی شه!!!

♩♬♫♪♭

کروس: ( یکبار تکرار )

زندگی جونم من بدون تو یه لحظه ام نمیتونم

قبل تو یادم نمیادش نمیدونم…

تو منم عین خودت کردی… که دیوونم که دیوونم!!

♩♬♫♪♭

ورس دوم :

اینو راحت بگم! قفلم رو حس هایی که من…

با دلم بهت دارم بهت دارم….

هیشکی برام مثله تو نیست

تویی که باعث شدی چشمامون…

هیچ جایی نره چقدرم بهتره اینجوری حال هردومون…

تورو دوست دارم دوست دارم…

♩♬♫♪♭

کروس: ( یکبار تکرار )

زندگی جونم من بدون تو یه لحظه ام نمیتونم

قبل تو یادم نمیادش نمیدونم…

تو منم عین خودت کردی… که دیوونم که دیوونم!!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

علیرضا طلیسچی زندگی جونم

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی زندگی جونم,زندگی جونم با صدای خواننده علیرضا طلیسچی,علیرضا طلیسچی زندگی جونم,متن آهنگ علیرضا طلیسچی زندگی جونم

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی زندگی جونم,زندگی جونم با صدای خواننده علیرضا طلیسچی,علیرضا طلیسچی زندگی جونم,متن آهنگ علیرضا طلیسچی زندگی جونم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو