جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی ای داد بر من | 320 و 128

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی ای داد بر من | 320 و 128

موزیک جدید وبسیار شنیدنی از خواننده جوان و خوش صدای کشور علیرضا طلیسچی با عنوان ای داد بر من مراه با متن

تنظیم کننده ، آهنگسازی ، میکس و مسترینگ : حامد برادران / ترانه سرا : علیرضا طلیسچی

Download New Song BY : Alireza Talischi – Ey Dad Bar Man With Text And Direct Links In jazzMusics

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی ای داد بر من,علیرضا طلیسچی ای داد بر من,علیرضا طلیسچی با عنوان ای داد بر من,متن آهنگ ای داد بر من

متن آهنگ ای داد بر من


»───♫♫●|●|●♫♫───«
من قلبم ، مثه تو سنگ نیس که … !
تو بری وایمیسه ، بخدا وایمیسه … !
»──|♫●|──«
ای داد بر من ، فرداست که حالیم میشه نیست … !
الان که گرمم
دیوونه کردم ، هرکی که دورم بود آخه دیوونه برگرد … !
دیوونه برگرد
─|♫●|─
کاش بهش میگفتم ، قلبم به عشقش میتپه … !
فوقش میگفت نه
بدجوری قفلم ، دیوونه میشم وقتی که یادش میوفتم … !
یادش میوفتم
»──|♫●|──«
من قلبم ، مثه تو سنگ نیس که … !
تو بری وایمیسه ، بخدا وایمیسه
من قلبم ، مث تو محکم نیست … !
خوبیتو یادم موند ، بدیتو یادم نیست

»──|♫●|──«

نه ، نرو انقده بد نشو باهام ، نذار هیچکس ـه دیگه رو جام
نرو گم بشه خاطره هات ، خاطره هام … !
حیف ، که نخواستی بسازی با من ، دیگه راهی نبود که تا من
چی آوردی به روز صدام ، صدام … ؟
»──|♫●|──«
هرچی میخواست بشه شد مگه نه … !
اگه رفتی برو اگه نه
منتظرش نذار این دل ـه دیوونه رو … !
─|♫●|─
هیشکی نبود برا من مث تو
دیگه هر چی میخوای واسه تو … !
تنها نذار منه لعنتی رو دل نرو ، نرو
»──|♫●|──«
من قلبم ، مثه تو سنگ نیست که
تو بری وایمیسه ، بخدا وایمیسه … !
من قلبم ، مث تو محکم نیست
خوبیتو یادم موند ، بدیتو یادم نیست … !
»───♫♫●|●|●♫♫───«

علیرضا طلیسچی ای داد بر من

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی ای داد بر من,علیرضا طلیسچی ای داد بر من,علیرضا طلیسچی با عنوان ای داد بر من,متن آهنگ ای داد بر من

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی ای داد بر من,علیرضا طلیسچی ای داد بر من,علیرضا طلیسچی با عنوان ای داد بر من,متن آهنگ ای داد بر من

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو