جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ عادل و میعاد به نام رمانتیک کیفیت خوب و عالی

دانلود آهنگ عادل و میعاد به نام رمانتیک کیفیت خوب و عالی

امروز جاز موزیک برای شما کاربران عزیز ترانه رمانتیک با صدای عادل و میعاد با متن آماده کرده
Exclusive Song: Adel & Miad – Romantic With Text And Direct Links In jazzMusic

دانلود آهنگ عادل و میعاد به نام رمانتیک,رمانتیک با صدای عادل و میعاد,عادل و میعاد رمانتیک,متن آهنگ رمانتیک عادل و میعاد

متن آهنگ رمانتیک عادل و میعاد


»───♫♫●|●|●♫♫───«
فرقی نداره دستات ، دوره یا نزدیکه … !
مهم اینه که ، دنیام با تو رمانتیکه … !
وقتی میخندی تو ، دیوونه تر میشم
بگو خودت جز تو ، من عاشق کی شم … ؟
»──|♫●|──«
بگو همیشه ، تو قلبم میمونی تو … !
بده نشونم ، یکم مهربونی تو
آره درسته همونی تو … !
همون که میخوام تو قلبم همش باشه … !
─|♫●|─
آره تویی تو ، بخند تا دلم واشه … !
چی میشه زودتر بگی باشه
چی میشه زودتر بگی باشه … !

دانلود آهنگ جدید رمانتیک با لینک مستقیم
بگو به من حرفاتو ، بده به من دستاتو … !
منی که هستم با تو عشقم
دیدی که انقدر راحت ، من به تو کردم عادت … !
دیگه ندارم طاقت عشقم
─|♫●|─
بگو به من حرفاتو ، بده به من دستاتو
منی که هستم با تو عشقم … !
دیدی که انقدر راحت ، من به تو کردم عادت
دیگه ندارم طاقت عشقم … !
»──|♫●|──«
بگو همیشه ، تو قلبم میمونی تو … !
بده نشونم ، یکم مهربونی تو
آره درسته همونی تو … !
همون که میخوام تو قلبم همش باشه
─|♫●|─
آره تویی تو ، بخند تا دلم واشه
چی میشه زودتر بگی باشه … !
چی میشه زودتر بگی باشه … !
»───♫♫●|●|●♫♫───«

عادل و میعاد رمانتیک


توضیحات عادل و میعاد در خصوص این آهنگ در اینستاگرام :

میعادلى هاى عزیز سلام امیدواریم درپناه خداحال همتون خوب باشه 🙏🏽😊 اولین کارمون ” رمانتیک ” به لطف خدا وزحمات بى دریغ آقا سهیل رحمانى عزیز که هرچقدر از زحمات وخوبى هاشون بگیم کمه منتشرشد☺️😘❤️ عزیزان این اولین کارمون هستش که به صورت رسمى و با مجوز از وزارت ارشاد اسلامى پخش میشه امیدواریم دوست داشته باشین به دلتون بشینه و مثل همیشه حمایت کنید و تو پخش این کار و همراه ما باشین🙏🏽❤️
دانلود از سایت هاى معتبر ، ملوبات و کانال تلگرام خودمون(adelmiadmusic)
پخش این کار با شما بترکونید😍❤️
هر کسی کارو دوست داشت میتونه تو پیج خودش بذاره🙏🌷
خیلی خیلی ممنونم از عوامل تولید این موزیک
تهیه کننده ومدیرهنرى:سهیل رحمانی
آهنگساز:سهیل رحمانی
و وزارت محترم ارشاد و تمام کسانى که در ساخت این کار مارو همراهى کردن نهایت تشکر وقدردانى رو داریم

دانلود آهنگ عادل و میعاد به نام رمانتیک,رمانتیک با صدای عادل و میعاد,عادل و میعاد رمانتیک,متن آهنگ رمانتیک عادل و میعاد

دانلود آهنگ عادل و میعاد به نام رمانتیک,رمانتیک با صدای عادل و میعاد,عادل و میعاد رمانتیک,متن آهنگ رمانتیک عادل و میعاد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو