جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ بی خبر از تو از حجت اشرف زاده

دانلود آهنگ بی خبر از تو از حجت اشرف زاده

ترانه‌ی شیندنی با صدای خواننده حجت اشرف زاده بنام بی خبر از تو همراه با متن و لینک رایگان

مست و خراب عطر گیسوی توام
آهنگسازی : محمد محتشمی / شاعر : امید صباغ نو و محمد محتشمی / تنظیم کننده : علی بیات

Exclusive Song: Hojjat AshrafZade – “Bi Khabar Az To” With Text And Direct Links In jazzmusic

حجت اشرف زاده بنام بی خبر از تو,حجت اشرف زاده بی خبر از تو,دانلود آهنگ بی خبر از تو از حجت اشرف زاده,متن آهنگ بی خبر از تو حجت اشرف زاده

متن آهنگ بی خبر از تو حجت اشرف زاده

بی خبرم از تو و من تاب ندارم بعد تو خود را به که باید بسپارم
از دل من کم نشده مهر تو ماهم دلبر من غیر تو دل یار نخواهد
مست و خراب عطر گیسوی توئم عاشق تاب و گره مو توئم
رفتی و یک روز دلم بند نشد بعد تو این بغض که لبخند نشد
مست و خراب عطر گیسوی توئم عاشق تاب و گره مو توئم
رفتی و یک روز دلم بند نشد بعد تو این بغض که لبخند نشد

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده بی خبر از تو


جز تو ندارم به خدا یار عزیزی تا کی از این عاشق تنها به گریزی
باز اگر سر به بیابان بگذارم عشق من اما گله ای از تو ندارم
مست و خراب عطر گیسوی توئم عاشق تاب و گره مو توئم
رفتی و یک روز دلم بند نشد بعد تو این بغض که لبخند نشد
مست و خراب عطر گیسوی توئم عاشق تاب و گره مو توئم
رفتی و یک روز دلم بند نشد بعد تو این بغض که لبخند نشد
مرا ببخش که اینقدر دوست دارم مرا ببخش که رفتی و زنده ام بی تو
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

مرا ببخش که اینقدر دوست دارم حجت اشرف زاده

حجت اشرف زاده بنام بی خبر از تو,حجت اشرف زاده بی خبر از تو,دانلود آهنگ بی خبر از تو از حجت اشرف زاده,متن آهنگ بی خبر از تو حجت اشرف زاده

حجت اشرف زاده بنام بی خبر از تو,حجت اشرف زاده بی خبر از تو,دانلود آهنگ بی خبر از تو از حجت اشرف زاده,متن آهنگ بی خبر از تو حجت اشرف زاده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو