جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ بهنام بانی فقط برو | کیفیت 320 و 128

دانلود آهنگ بهنام بانی فقط برو | کیفیت 320 و 128

هم اکنون برای شما کاربران جاز موزیک ترانه بسیار زیبای فقط برو از بهنام بانی همراه با متن و بهترین کیفیت فراهم شده

Download New Song By : Behnam Bani – Faghat Boro With Text And Direct Links In jazzMusic

بهنام بانی فقط برو,دانلود آهنگ بهنام بانی فقط برو,فقط برو از بهنام بانی,متن آهنگ فقط برو بهنام بانی

متن آهنگ فقط برو بهنام بانی


»───♫♫●|●|●♫♫───«
نپرس از حال و روز ـه من ، فقط برو … !
نمون نشو پاسوز ـه من ، فقط برو … !
برس به زندگیت ، به فکر من نباش
ازم که پرسیدن ، بگو دوسم نداشت … !
»──|♫●|──«
یکی دوتا نیست آخه درد ـه این دلم … !
چیزی نمیگی خیلی مرد ـه این دلم
زیادی عاشقت شدم دلت رو زد … !
بذار تموم شه قصمون ، چه خوب چه بد … !
─|♫●|─
از هرچی ترسید دل ـه من سرش اومد … !
گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد
بعد از تو فقط ، به عکسات دلم رو زد … !
»──|♫●|──«
از هرچی ترسید دل ـه من سرش اومد
گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد … !
بعد از تو فقط ، به عکسات دلم رو زد

دانلود آهنگ جدید فقط برو با لینک مستقیم
هرجور که فکر کنی ، خواستم ولی نشد … !
رفتیو بعد ـه تو ، این زندگی نشد
یه حرفی بود که تو خواستی بگی نشد … !
عیبی نداره
»──|♫●|──«
این زخمه رو دلم ، محکم ترم نکرد
دوریه من ازت ، این عشقو کم نکرد … !
هیشکی نگاه به این ، حال ـه دلم نکرد
عیبی نداره عیبی نداره … !
─|♫●|─
از هرچی ترسید دل ـه من سرش اومد … !
گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد
بعد از تو فقط ، به عکسات دلم رو زد … !
»──|♫●|──«
از هرچی ترسید دل ـه من سرش اومد
گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد … !
بعد از تو فقط ، به عکسات دلم رو زد … !
»───♫♫●|●|●♫♫───«

بهنام بانی فقط برو


توضیحات بهنام بانی در خصوص این آهنگ در اینستاگرام :

☝️با خدا باش،پادشاهی کن☝️


آهنگ جدیدم به نام “فَقَط بُرو” با مجوز رسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانال تلگرام خودم و همه سایتهای معتبر موسیقی منتشر شد،این موزیک رو خیلی دوست دارم و حرف دل و تجربه خیلیاست امیدوارم که شما هم دوست داشته باشید و مثل همیشه بترکونید و حمایتم کنید🎤🎼💣💥🔥❤️🔒🔒


🎼ملودی،تنظیم و مسترینگ “فَقَط بُرو” هم مثل همیشه از برادر خوب و هنرمندم حامد برادران دوست داشتنی که امروز هم تولدشه🎂❤️💙🎉🎁ترانه زیبا و متفاوت ✍🏻حمیدرضا یوسفی عزیز🙏🏻❤️💙🌹


🎸 گیتار کیان دارات عزیز و کلارینت🎷 هادی جداری دوست داشتنی📷 عکس از مرتضی محمدی عزیز و طراحی عکس از محمد نعیمی🌹🙏🏻❤️


ممنونم از محمد و مجتبی حاتم پور عزیز و شرکت فرهنگی هنری آوای فروهر،ممنون از ایمان ابراهیمی عزیز و همه عزیزانی که زحمت کشیدند برای تولید و پخش “فَقط بُرو”❤️🙏🏻🌹


منتظر ویدیوهای قشنگتون هستم و ازتون میخوام که خودتون بهترین تبلیغات و پخش کننده این موزیک باشید🔒❤️💎🙏🏻🎤🎼💣💥🔥


انشاالله از تور تابستانی امسال کنار بقیه موزیکها باهم میخونیمش و سالن رو میبریم بالااااااااا🎤🎤🎤🎤🔥🔥🔥🔥

بهنام بانی فقط برو,دانلود آهنگ بهنام بانی فقط برو,فقط برو از بهنام بانی,متن آهنگ فقط برو بهنام بانی

بهنام بانی فقط برو,دانلود آهنگ بهنام بانی فقط برو,فقط برو از بهنام بانی,متن آهنگ فقط برو بهنام بانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو