جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ ایهام تب و تاب { متن و همراه با بهترین کیفیت }

دانلود آهنگ ایهام تب و تاب { متن و همراه با بهترین کیفیت }

ترانه ی زیبا و شنیدنی از گروه موفق ایهام با نام تاب و تب با لینک مستقیم و رایگان

Exclusive Song: Ehaam / Taab O Tab With Text And Direct Links In jazzMusics

آهنگ ایهام تب و تاب,دانلود آهنگ ایهام تب و تاب,دانلود آهنگ گروه ایهام به نام تاب و تب,دانلود آهنگ گروه ایهام تاب و تب

متن آهنگ تاب و تب ایهام
امشب از دیدنِ من …

امشب از دیدن من

همه انگشت به دهان میمانند

همه خوب حالِ مرا

حال و احوالِ مرا میدانند

گلِ نیلوفرِ من آتش تازه بیا برپا کن

من که در تاب و تبم

تو بتابان و شبم زیبا کن

بیا در شهرِ دل من پادشاهی کن

این تو و این دلِ من هر چه تو خواهی کن

ای امان ای امان ای امان از من و حالم

وای عجب ماهی ، تو چه دلخواهی

تا ابد با من بگو همراهی

عاشقی با تو دردسر دارد

دل تو را امشب زیرِ سر دارد

به چه شبی

بگو امشب ما را میطلبی

بگو همچون من در تاب و تبی

در تاب و تبی

تاجِ سرم مگر از تو راحت میگذرم

تو را میخواهم با خود ببرم

با خود ببرم

بیا در شهرِ دل من پادشاهی کن

این تو و این دلِ من هر چه تو خواهی کن

ای امان ای امان ای امان از من و حالم

وای عجب ماهی ، تو چه دلخواهی

متن  آهنگ گروه ایهام تاب و تب

تا ابد با من بگو همراهی

عاشقی با تو دردسر دارد

دل تو را امشب زیرِ سر دارد

وای عجب ماهی ، تو چه دلخواهی

تا ابد با من بگو همراهی

عاشقی با تو دردسر دارد

دل تو را امشب زیرِ سر دارد

وای عجب ماهی ، تو چه دلخواهی

تا ابد با من بگو همراهی

عاشقی با تو دردسر دارد

دل تو را امشب زیرِ سر دارد

آهنگ ایهام تب و تاب,دانلود آهنگ ایهام تب و تاب,دانلود آهنگ گروه ایهام به نام تاب و تب,دانلود آهنگ گروه ایهام تاب و تب

آهنگ ایهام تب و تاب,دانلود آهنگ ایهام تب و تاب,دانلود آهنگ گروه ایهام به نام تاب و تب,دانلود آهنگ گروه ایهام تاب و تب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو