جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ امیر عظیمی نیم دیگر + متن و کیفیت عالی

دانلود آهنگ امیر عظیمی نیم دیگر + متن و کیفیت عالی

ترانه جدید و بسیار زیبای امیر عظیمی بنام نیم دیگر را از جاز موزیک دانلود کنید و گوش دهید

Exclusive Song: Amir Azimi – Nim Digar With Text And Direct Links In jazzMusics.blog.ir

امیر عظیمی بنام نیم دیگر,امیر عظیمی نیم دیگر,دانلود آهنگ امیر عظیمی نیم دیگر,متن آهنگ امیر عظیمی ماه بانو

متن آهنگ امیر عظیمی ماه بانو

ماه بانو جان این گوی و میدان دیوانه کردنم برای تو کاری نداره

ماه بانو جان از تو چه پنهان بهترین جای جهان شونه ی یاره

نگو از عشقی که سرانجامی نداره

آروم جونم عاشق دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم

عادت دارم که بگم دوست دارم منه دیوونه دلم رو به تو بسپارم

آروم جونم عاشق دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم

عادت دارم که بگم دوست دارم منه دیوونه دلم رو به تو بسپارم

♫♫♫

امیر عظیمی نیم دیگر

تویی یارم پر و بالم زده امشب به سرم

عشقتو جار بزنم بگم اون عاشق دیوونه ی مجنون منم

آروم جونم عاشق دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم

عادت دارم که بگم دوست دارم منه دیوونه دلم رو به تو بسپارم

آروم جونم عاشق دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم

عادت دارم که بگم دوست دارم منه دیوونه دلم رو به تو بسپارم

امیر عظیمی بنام نیم دیگر,امیر عظیمی نیم دیگر,دانلود آهنگ امیر عظیمی نیم دیگر,متن آهنگ امیر عظیمی ماه بانو

امیر عظیمی بنام نیم دیگر,امیر عظیمی نیم دیگر,دانلود آهنگ امیر عظیمی نیم دیگر,متن آهنگ امیر عظیمی ماه بانو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو