جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ احمد سعیدی ناز نکن + دو کیفیت 320 و 128

دانلود آهنگ احمد سعیدی ناز نکن + دو کیفیت 320 و 128

موزیک شنیدنی احمد سعیدی بنام ناز نکن همینک از جاز موزیک با کیفیت عالی دانلود کنید.

Exclusive Song: Ahmad Saeedi – “Naz Nakon” With Text And Direct Links In jazzMusic.blog.ir

احمد سعیدی بنام ناز نکن,دانلود آهنگ احمد سعیدی ناز نکن,دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی ناز نکن,متن آهنگ احمد سعیدی ناز نکن

متن آهنگ احمد سعیدی ناز نکن

دل به دل راه نداره مگه چرا من دلم تنگه اما تو نه

قلب من با یه دنیا برات داره میجنگه اما تو نه

دل به دل راه نداره مگه چجوری به چشمت نیومد دلم

مثل من شو که لب تر میکردی قید کل دنیا رو میزد دلم

ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن

کی با تو میسازه نرو نرو من دلم گیره پیشت

آه ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن

کی با تو میسازه نرو نرو من دلم گیره پیشت

♫♫♫

خوب میدونی دلم تنگته آخه اما عزیزم این نمیشه که

هر چی میگم میگی باشه بعد بگو آخه این بعدنت میشه کی

ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن

کی با تو میسازه نرو نرو من دلم گیره پیشت

آه ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن

کی با تو میسازه نرو نرو من دلم گیره پیشت

ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن

کی با تو میسازه نرو نرو من دلم گیره پیشت

آه ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن

کی با تو میسازه نرو نرو من دلم گیره پیشت

ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن

کی با تو میسازه نرو نرو من دلم گیره پیشت

آه ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن

کی با تو میسازه نرو نرو من دلم گیره پیشت

ناز نکن ناز نکن

ناز نکن ناز نکن

ناز نکن ناز نکن

وای وای

وای وای

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی ناز نکن

احمد سعیدی بنام ناز نکن,دانلود آهنگ احمد سعیدی ناز نکن,دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی ناز نکن,متن آهنگ احمد سعیدی ناز نکناحمد سعیدی بنام ناز نکن,دانلود آهنگ احمد سعیدی ناز نکن,دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی ناز نکن,متن آهنگ احمد سعیدی ناز نکن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو