جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری عاشقم من + متن و کیفیت عالی

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری عاشقم من + متن و کیفیت عالی

ترانه زیبا و به یاد ماندنی احسان خواجه امیری با نام عاشقم من را دانلود کنید و گوش دهید

Exclusive Song: Ehsan khajeh amiri | Ashegham Man With Text And Direct Links In jazzmusic.blog.ir

احسان خواجه امیری با نام عاشقم من,احسان خواجه امیری عاشقم من,دانلود آهنگ احسان خواجه امیری عاشقم من,متن آهنگ من عاشقم احسان خواجه امیری

متن آهنگ من عاشقم احسان خواجه امیری
من ندیده عاشق کسی شدم که تمام آسمون به اسمشه
هیشکی که باورمون نمیکنه قسم درستمون به اسمشه
من ندیده عاشق کسی شدم که یه دنیا مثه من مجنونشه
یه نفر که قبل پر کشیدنش مات پرپر زدن جوونشه

سرتو روی نیزه میذارن واسه اینکه دلت خود دریاست
با گلوی بریده چی گفتی که یه عمره سرای ما بالاست
سرتو روی نیزه میذارن واسه اینکه دلت خود دریاست
با گلوی بریده چی گفتی که یه عمره سرای ما بالاست
که یه عمره سرای ما بالاست

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری من عاشقم
یه نفر که عشق و معنا میکنه یه نفر که تشنگی تسکینشه
اون کسی که حرمت آزادگیش قد حرمت تموم دینشه
به هر احساسی نمیگن عاشقی من نمیگم واسه این حس لایقم
هر کی پای عشقش از خودش گذشت تازه میتونه بگه من عاشقم

سرتو روی نیزه میذارن واسه اینکه دلت خود دریاست
با گلوی بریده چی گفتی که یه عمره سرای ما بالاست
سرتو روی نیزه میذارن واسه اینکه دلت خود دریاست
با گلوی بریده چی گفتی که یه عمره سرای ما بالاست
که یه عمره سرای ما بالاست
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

احسان خواجه امیری عاشقم من

احسان خواجه امیری با نام عاشقم من,احسان خواجه امیری عاشقم من,دانلود آهنگ احسان خواجه امیری عاشقم من,متن آهنگ من عاشقم احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری با نام عاشقم من,احسان خواجه امیری عاشقم من,دانلود آهنگ احسان خواجه امیری عاشقم من,متن آهنگ من عاشقم احسان خواجه امیری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو