جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

ویژگی های یک یونیت دندانپزشکی خوب چیست؟

وب سایت dentyshine.com به خرید یونیت و اتوکلاو دست دوم مشغول است. قیمت اتوکلاو دست دوم بستگی به شرایط آن و سالم بدون تجهیزات داخلی آن دارد. به خواندن این مطلب ادامه دهید.

یونیت

به یاد داشته باشید که یونیت دندانپزشکی باید پسند بیمار باشد. اما راحتی دکتر مهمتر است، زیرا او برای مدت طولانی تری روی صندلی می ماند.

ایمنی

تجهیزات مدرن باید بالاترین استانداردهای ایمنی را در زمینه ضدعفونی و محافظت در برابر عفونت متقاطع رعایت کنند. من معتقدم وجود سیستم هایی مانند شستشوی مدارهای هوا-آب شیلنگ های کار، سیستم ضد عفونی شیلنگ های سیستم آسپیراسیون یا افزودن ماده ضد عفونی کننده به آب لوله کشی ضروری است. در قرن بیست و یکم با همه‌گیری‌ها در کمین، ایمنی درمان مطرح شده است. ترس بیمار از عفونت در صندلی دندانپزشکی بسیار زیاد است، بنابراین تجهیزات نصب شده در کلینیک شما باید دارای گواهی ایمنی باشند.

سرویس

حتما بررسی کنید که آیا سازندگان منتخب مرکز خدمات مجاز در منطقه شما دارند یا خیر و زمان پاسخگویی به تماس چقدر است. همانطور که تمرین نشان می دهد، یکی از عوامل مهم نیز در دسترس بودن انبار قطعات یدکی است. فقدان قطعه یدکی در انبار منجر به از کار افتادن تجهیزات تا 2 تا 3 ماه می شود - که ضرر مستقیم برای کلینیک شما است. همچنین، بخش خدمات باید توسط سازنده مجوز انجام تعمیرات گارانتی را داشته باشد.

ضمانتنامه

لطفاً به دوره و شرایط گارانتی سخت افزار توجه کنید. در اینجا دام هایی نیز وجود دارد. در حالت ایده آل، سازنده موظف است تمام هزینه های تعمیرات و قطعات یدکی تجهیزات را در تمام مدت گارانتی پوشش دهد. اما ترفندهای بازاریابی رایج هستند. به عنوان مثال، یک سازنده یک سرویس رایگان برای 4 سال تعیین می کند. این بدان معناست که در مدت زمان مشخص شده، سازنده فقط هزینه تعمیرات را پرداخت می کند و هزینه قطعات یدکی به عهده مشتری می باشد. در این راستا توصیه می کنم شرایط گارانتی را با دقت مطالعه کنید و تسلیم "قول های زیبا" نشوید.

قیمت اتوکلاو دست دوم

اتوکلاوها یک روش فیزیکی برای ضدعفونی و استریل کردن ارائه می کنند. آنها با ترکیبی از بخار، فشار و زمان کار می کنند. اتوکلاوها در دما و فشار بالا کار می کنند تا میکروارگانیسم ها و هاگ ها را از بین ببرند. ویژگی های دیگر ان نیز باعث تعیین قیمت نهایی آن می شود. هر مدل با توجه به شرکت ساخت آن، ویژگی های منحصر بفرد، سال تولید، ظرفیت داخلی و دیگر موارد، قیمت متفاوتی می گیرد.

کلاس مناسب اتوکلاو را برای تمرین خود بدانید

اتوکلاوها در کلاس‌های مختلفی قرار می‌گیرند که عموماً به آنها کلاس N، کلاس S و کلاس B می‌گویند. اگرچه هدف یکسانی دارند، اما از نظر نوع ابزاری که می‌توانند استریل کنند و سطح استریل‌سازی که می‌توانند به دست آورند، متفاوت هستند. کلاس B برای عمل های دندانپزشکی بهترین است، اما قبل از تصمیم گیری نهایی باید گزینه های دیگر را نیز درک کنید.

نیازهای عقیم سازی خود را در نظر بگیرید

نیازهای استریلیزاسیون شما به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع ابزاری که استفاده می‌کنید و حجم مواردی که در یک زمان در مطب دندانپزشکی شما نیاز به استریل کردن دارند. این به شما کمک می کند تا نوع مناسب و اندازه مناسب اتوکلاو دندانپزشکی را انتخاب کنید.

نام تجاری مناسب اتوکلاو دندانپزشکی

حتی اتوکلاوهای دندانپزشکی هم کلاس لزوماً برابر نیستند. برندها می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند. همیشه بهتر است برندی با نام و شهرت خوب بخرید. همچنین باید مطمئن شوید که محصولات دارای استانداردهای لازم هستند و برای استفاده در منطقه شما تایید شده اند. نمی دانید کدام برندها در صدر قرار می گیرند؟

هدف

عقیم سازی (پاکسازی) به کشتن کامل همه موجودات زنده از جمله هاگ اشاره دارد. تکنیک‌های رایج استریل‌سازی شامل استفاده از گرمای مرطوب، گرمای خشک، مواد شیمیایی و تشعشع است. نوع مواد، ظرف و مقدار اقلامی که قرار است استریل شوند تعیین می کند که از کدام روش استفاده شود. علیرغم پادمان های داخلی، اتوکلاو احتمال آسیب جدی به پرسنل از سطوح داغ و خروج بخار را ارائه می دهد. بنابراین، مهم است که پرسنل آزمایشگاه عملکرد مناسب، محدودیت‌ها و اقدامات حفاظتی برای استریل‌سازی با اتوکلاو را درک کنند.

ریسک های مرتبط

اتوکلاوها ضدعفونی کننده هایی هستند که از بخار فشار بالا و دمای بالا استفاده می کنند. خطرات بالقوه ایمنی برای اپراتورها عبارتند از:

  • سوختگی حرارتی ناشی از مواد داغ و دیوارهای اتاقک اتوکلاو و درب
  • بخار می سوزد - از بخار باقیمانده خارج شده از اتوکلاو و مواد پس از اتمام چرخه
  • مایع داغ ناشی از جوشیدن مایعات و ریختن آن در اتوکلاو.
  • صدمات دست و بازو هنگام بستن درب اتوکلاو.
  • آسیب بدن در صورت انفجار

اتوکلاوها در آزمایشگاه ها برای استریل کردن تجهیزات، ابزار آلات و زباله های عفونی استفاده می شوند. همه اپراتورها باید قبل از استفاده از تجهیزات، در مورد عملکرد ایمن اتوکلاو آموزش ببینند. کاربران باید دفترچه راهنمای مالک را از مدل خاصی از اتوکلاو که استفاده می‌کنند بخوانند و بفهمند. هرگز این مواد را در اتوکلاو نگذارید:

  • مواد قابل اشتعال، واکنش پذیر، خورنده، سمی یا رادیواکتیو مایعات در ظروف در بسته.
  • مواد موجود به گونه ای است که سطوح داخلی اتوکلاو را لمس کند.
  • بخش های بافتی تعبیه شده با پارافین

وب سایت دنتی شاین به آدرس dentyshine.com شامل این محصولات است که برای مشاهده ویژگی هر کدام از این موارد می توانید به ان مراجعه کنید. منبع : https://dentyshine.com/product-category/%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو