جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ سالار عقیلی از تنهایی گریه مکن + متن و کیفیت

دانلود آهنگ سالار عقیلی از تنهایی گریه مکن + متن و کیفیت عالی

ترانه ی زیبا از سالار عقیلی آهنگ از تنهایی گریه مکن با کیفیت عالی از جاز موزیک

Exclusive Song: Salar Aghili | Tanhaei Gerye Makon With Text And Direct Links In jazzmusic.blog.ir

آهنگ از تنهایی گریه مکن از سالار عقیلی,دانلود آهنگ سالار عقیلی از تنهایی گریه مکن,سالار عقیلی آهنگ از تنهایی گریه مکن,متن آهنگ سالار عقیلی از تنهایی گریه مکن

متن آهنگ سالار عقیلی از تنهایی گریه مکن

ای دل دیوانه دل من لبریز بهانه دل من
در خلوت خانه دل من از تنهایی گریه مکن
از تنهایی گریه مکن از تنهایی گریه مکن
از تیرگی زندگیت چون سرشار از خستگیم
از عادت دلبستگیم از تنهایی گریه مکن
از تنهایی گریه مکن از تنهایی گریه مکن

می آید آن رفته ی من با آغوشی همچو وطن
حرف از سرگردانی نزن از تنهایی گریه مکن
از تنهایی گریه مکن از تنهایی گریه مکن
باید دلگیرم نکنی از دنیا سیرم نکنی
چون گریه زنجیز غم است بنده ی زنجیرم نکنی
دریا بودم واحه شدم بی تو چون بیراهه شدم
سایه من تصویر تو شد چون قلبم درگیر تو شد
چون قلبم درگیر تو شد

میجوشد آن چشمه ی مهتاب در خلوت خود ای دل بی تاب
آرام باش آهسته بخوان از تنهایی گریه مکن
از تنهایی گریه مکن از تنهایی گریه مکن

دانلود آهنگ بسیار زیبای سالار عقیلی بنام از تنهایی گریه مکن با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

آهنگ از تنهایی گریه مکن از سالار عقیلی

آهنگ از تنهایی گریه مکن از سالار عقیلی,دانلود آهنگ سالار عقیلی از تنهایی گریه مکن,سالار عقیلی آهنگ از تنهایی گریه مکن,متن آهنگ سالار عقیلی از تنهایی گریه مکن

آهنگ از تنهایی گریه مکن از سالار عقیلی,دانلود آهنگ سالار عقیلی از تنهایی گریه مکن,سالار عقیلی آهنگ از تنهایی گریه مکن,متن آهنگ سالار عقیلی از تنهایی گریه مکن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو