جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ جاوید سلیمانی به نام دلم یکیو میخواست

دانلود آهنگ جاوید سلیمانی به نام دلم یکیو میخواست

جاوید سلیمانی دلم یکیو میخواست

دانلود آهنگ جدید جاوید سلیمانی به نام دلم یکیو میخواست

Javid Soleymani - Delam Yekio Mikhast

+ متن ترانه دلم یکیو میخواست از جاوید سلیمانی

دانلود آهنگ از سایت منبع نکس وان موزیک

متن ترانه جاوید سلیمانی به نام دلم یکیو میخواست

دلم یکیو میخواست
باهاش آروم بشم باز
که اومدی راهی دل شدی
مثل یه تیکه ماهی
بزنم به تخته
امشب زیادی خوشگل شدی
تو اومدی و باهات
هزارتا خوبی اومد
خوش اومدی به قلبم عزیزم
خوبه تو این روزگار
یکی مثل تو دارم
عزیزم عزیزم عزیزم
رو به راهه حالم باتو
یکِ دل منی
تو حال خوب منی
تو بالاتر از عشقی
تو یه جور دیگه ای واسه دلم
یه چیز دیگه ای
نیومد رو دست تو هیشکی
به تو میرسه که بگم خود عشقی
کنارتو فقط آرومم
مثل نم بارونم
تویی که مثل شاهرگمی
تو که وصلی به جونم
دیوونت شدم اره
واسه دردامی چاره
با تو جون میده بی چتر باشمو
بارون هی بباره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو