جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ امو بند پاییز + متن و بهترین کیفیت

دانلود آهنگ امو بند پاییز + متن و بهترین کیفیت

امروز با ما باشید با آهنگ جدید امو باند با عنوان پاییز با دو کیفیت 320 و 128 MP3

Download New Song By : Emo Band / Paeez With Text And Direct Links In jazzmusics

آهنگ امو بند پاییز,دانلود آهنگ امو بند پاییز,دانلود آهنگ جدید EMO Band بنام پاییز,دانلود آهنگ جدید امو باند پاییز

متن آهنگ پاییز از امو باند

بازم اومدن ابرای تیره
غروبی که نفس گیره
خبر میاره پاییزه دلم میگیره
بازم یاد گذشته افتادم

Bazam Yade Gozashte Oftadam

شبی که دل بهت دادم

Shabi Ke Del Behet Dadam
اون شب سرد پاییزی نمیره یادم
وقتی که گفتی به همه جز تو بی اعتمادم
حالا سرنوشت کرده مارو از هم جدا
خیلی دلم تنگه واسه اون روزا , دلم آروم نمیگیره
من نتونستم دووم بیارم بی تو
حالم بد شد از وقتی که رفتی تو
چشام به در مونده خیره

ترانه آهنگ پاییز از امو باند

هنوز یادم میاد خوبیاتو لب دریا بودن با تو
وقتی نوشتی رو ساحل یا هیشکی یا تو
بازم یاد گذشته افتادم

Bazam Yade Gozashte Oftadam
شبی که دل بهت دادم

Shabi Ke Del Behet Dadam
اون شب سرد پاییزی نمیره یادم
وقتی که گفتی به همه جز تو بی اعتمادم
حالا سرنوشت کرده مارو از هم جدا
خیلی دلم تنگه واسه اون روزا , دلم آروم نمیگیره
من نتونستم دووم بیارم بی تو

Man Natonestam Davoom Biaram Bito
حالم بد شد از وقتی که رفتی تو
چشام به در مونده خیره
حالا سرنوشت کرده مارو از هم جدا
دلم آروم نمیگیره

آهنگ امو بند پاییز,دانلود آهنگ امو بند پاییز,دانلود آهنگ جدید EMO Band بنام پاییز,دانلود آهنگ جدید امو باند پاییز

آهنگ امو بند پاییز,دانلود آهنگ امو بند پاییز,دانلود آهنگ جدید EMO Band بنام پاییز,دانلود آهنگ جدید امو باند پاییز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو