جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

متن آهنگ ناصر عبداللهی به نام راز

متن آهنگ ناصر عبداللهی به نام راز

Text Music Naser Abdollahi Called Raaz

ازم نخوا با تو بمونم تو هیچی از من نمیدونی 
اگه بگم راز دلم رو تو هم کنارم نمیمونی 
ازم نخوا با تو بمونم تو هیچی از من نمیدونی
اگه بگم راز دلم رو تو هم کنارم نمیمونی 

متن آهنگ ازم نخواه با تو بمونم ناصر عبداللهی

آهنگ ناصر عبداللهی راز

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ ازم نخواه با تو بمونم ناصر عبداللهی 

یه زخم کهنه روی بالم یه آسمون که چشم به رام نیست 
به غیر واژه غریبی چیزی توی ترانه هام نیست 
حتی یه آینه پیش روم نیست که اسممو یادم بیاره 
تنها ترین مسافر شب تو خلوتم پا نمیزاره 
ازم نخوا با تو بمونم تو هیچی از من نمیدونی 
اگه بگم راز دلم رو تو هم کنارم نمیمونی 
ازم نخوا با تو بمونم تو هیچی از من نمیدونی
اگه بگم راز دلم رو تو هم کنارم نمیمونی 

تو هم کنارم نمیمونی دل من از نژاد عشق♫♬ 
از تو و از ترانه لبریز یه دنیا غم توی صدامه
مثل سکوت تلخ پاییز من یه پرنده غریبم♫

من از نژاد آسمونم میون این همه ستاره 
من یه شهاب بی نشونم ازم نخوا با تو بمونم♫
♬ 
تو هیچی از من نمیدونی اگه بگم راز دلم رو 
تو هم کنارم نمیمونی ازم نخوا با تو بمونم♫
♬ 
تو هیچی از من نمیدونی اگه بگم راز دلم رو 

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♫♭♬ متن آهنگ راز از ناصر عبداللهی ♫♭♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: ***

خواننده: ناصر عبداللهی

منبع: جاز موزیک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو