جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام اسم تو چی داره|کیفیت بالا+متن آهنگ

دانلود آهنگ علی یاسینی اسم تو چی داره

 دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام اسم تو چی داره

ترانه, موزیک و تنظیم: علی یاسینی

سوپرایز از علی یاسینی برای شما کاربران موزیک جاز ترانه اسم تو چی داره با متن و بهترین کیفیت

Download New Song By : Ali Yasini – Esme To Chi Dare With Text And Direct Links In JazzMusic

jyt دانلود آهنگ علی یاسینی اسم تو چی داره

متن آهنگ اسم تو چی داره علی یاسینی

داره میسوزه دلم واسه خودم آخ من بیچاره
هنوز اسمت میاد میلرزه دلم اسم تو چی داره
آخه دیوونه مغرورمی ستاره پرنورمی آخ همه جونمی تو
همه ی درارو بستم کسیو جا تو نذارم بیا بی معرفتم تو یه دری وا کن برا من
هر کی میپرسه میگم مرده برام این طرفا نیست میدونی تو دل واموندم ولی این خبرا نیست
همه ی درارو بستم کسیو جا تو نذارم بیا بی معرفتم تو یه دری وا کن برا من
هر کی میپرسه میگم مرده برام این طرفا نیست میدونی تو دل واموندم ولی این خبرا نیست
چقده تنگه دلم چند شبه که آروم نداره من حسودیم میشه به هرکی که رد شه از کنارت
آخه دیوونه مغرورمی ستاره پرنورمی آخ همه جونمی تو
همه ی درارو بستم کسیو جا تو نذارم بیا بی معرفتم تو یه دری وا کن برا من
هر کی میپرسه میگم مرده برام این طرفا نیست میدونی تو دل واموندم ولی این خبرا نیست
همه ی درارو بستم کسیو جا تو نذارم بیا بی معرفتم تو یه دری وا کن برا من
هر کی میپرسه میگم مرده برام این طرفا نیست میدونی تو دل واموندم ولی این خبرا نیست

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی اسم تو چی داره با لینک مستقیم

آهنگ ها با کاور اصلی و بدون تگ تبلیغاتی قرار میگیرند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو