جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

سونی اکسپریا 1 و اکسپریا 5 آپدیت رسمی اندروید 10 را دریافت کردند

در سپتامبر امسال ، گوگل رسماً ازعرضه پایدار اندروید 10 کنار گیری کرد ، و از آن زمان تاکنون چندین تولید کننده عرضه نسخه پایدار اندروید 10 را برای دستگاه های خود به کار گرفته اند .

 

در حالی که شاید سونی جزو اولین شرکتی که اندروید ده را برای دستگاه های خود عرضه نکرد اما این شرکت ماه گذشته وعده ساخت آندروید 10 برای 8 تلفن هوشمند اکسپریا را داده بود . طبق برنامه به روزرسانی ، انتظار می رود این شرکت ساخت اندروید 10 را برای اکسپریا 1 و اکسپریا 5 در این ماه منتشر کند.

 

اندروید 10 در سونی اکسپریا 1 و اکسپریا 5

 

این شرکت مطابق با قول خود ، اکنون عرضه بروزرسانی اندروید تن را برای این دو دستگاه آغاز کرده است . در تک تیپ جدید اخبار و آموزش ها را دنبال کنید .

طبق گزارشی که اخیراً منتشر شده است ، شرکت سونی اکنون اندروید 10 OTA نسخه v55.1A.0.748 را برای اکسپریا 1 و اکسپریا 5 در سراسر جهان روانه بازار کرده است .

 

 این به روزرسانی نه تنها دو دستگاه را به اندروید 10 ارتقا داده ، بلکه در بسته های امنیت اندروید برای نوامبر 2019 نیز افزایش یافته است. قبل از اینکه به جلو بروید و به آپدیت اندروید تن را بر روی دستگاه سونی خود نصب کنید ، دو چیز وجود دارد که باید بدانید.

 

بیشتر بدانید :

 

برای خواندن جدیدترین آموزش های دنیا روی لینک کلیک کنید .

 

 این بروزرسانی برای برخی از کاربران ایجاد مشکل کرده است و عملکرد تماس و داده های تلفن همراه را کاملاً غیرفعال می کند و به محض نصب بروزرسانی ، دیگر نمی توانید به نسخه قبلی اندروید برگردید . بنابراین بهتر است قبل از نصب بروزرسانی منتظر باشید تا سونی این مشکلات را برطرف کند . با این حال این شرکت هنوز کدهای هسته عمومی را برای جدیدترین نسخه اندروید منتشر نکرده است.

 

به روزرسانی اندروید 10 در حال حاضر برای کاربران ایالات متحده و اروپا در دسترس است. در صورتی که هنوز اندروید 10 را دریافت نکرده اید و می خواهید آن را به صورت دستی را بر روی تلفن خود نصب کنید ، می توانید با استفاده از ابزارهایی مانند XperiFirm مستقیماً سیستم عامل جدید اندروید 10 را از سرورهای سونی دانلود کنید. پس از دانلود به روزرسانی ، به یک برنامه فلش زن مانند Flashtool برای نصب به روزرسانی در دستگاه خود نیاز دارید.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو