جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ امیر عظیمی به نام روبرومی|کیفیت عالی

دانلود آهنگ امیر عظیمی به نام روبرومی

دانلود آهنگ امیر عظیمی روبرومی با کیفیت 320 و 128

همراه با پخش آنلاین و لینک مستقیم از رسانه جاز موزیک

روبرومی نام جدیدترین اثر امیر عظیمی می باشد که  به صورت رایگان میتوانید از جاز موزیک دانلود کنید

Download New Music Amir Azimi – Roo Be Roomi

دانلود آهنگ امیر عظیمی به نام روبرومی

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128

متن آهنگ روبرومی امیر عظیمی

روبرومى آخه انقدر خوبى که نمیتونم خوبى هاتو بشمرم

انقد خوبه حال یکم نگرانم خودم خودمو خودت چشم کنم

اگه نباشی بد میشه گونه های من تر میشه هی بد و بدتر میشه حال دلم

فقط تو توی این شهری که حال منو میفهمی یه دنیا با دلم قهره وقتی تو با من قهری

فقط تو توی این شهری که حال منو میفهمی یه دنیا با دلم قهره وقتی تو با من قهری

هرکی حسودی کرده بهت تو نخور غمشو هرچی میخوان بگن تو که میشناسی

عاشقتو میدونی آخرشو با تو میرم تا آخر عاشقی هرچی که شد

فقط تو توی این شهری که حال منو میفهمی یه دنیا با دلم قهره وقتی تو با من قهری

فقط تو توی این شهری که حال منو میفهمی یه دنیا با دلم قهره وقتی تو با من قهری

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی روبرومی با لینک مستقیم

دانلود موزیک روبرومی از امیر عظیمی به همراه لینک مستقیم پرسرعت و کیفیت عالی و خارق العاده 128 و 320 در رسانه جاز موزیک همراه با پخش آنلاین اختصاصی قرار گرفته است که با کلیک روی لینک های دانلود قرار گرفته می توانید از دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی لذت ببرید و این موزیک را با دوستان خود نیز اشتراک بگذارید.  

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو