جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ امید آمری به نام حالم بده|با کیفیت بالا

دانلود آهنگ امید آمری به نام حالم بده

دانلود آهنگ امید آمری حالم بده با کیفیت 320 و 128

همراه با پخش آنلاین و لینک مستقیم از رسانه جاز موزیک

حالم بده نام جدیدترین اثر امید آمری می باشد که  به صورت رایگان میتوانید از جاز موزیک دانلود کنید

Download New Music Omid Ameri – Halam Bade

دانلود آهنگ امید آمری به نام حالم بده

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128

متن آهنگ حالم بده امید آمری

 

آخرش وارد بازیات شدم

فکر نکن کیشم کردیو مات شدم

شکست غرورم بعد تو

هیچی نگو دیگه

ببین چه جوری دلو سوزوندی

میبینی کارو کجا کشوندی

هیچی نگو دروغات بسه

عشق تو فقط ، هَوَسه

حالم بده

باشه تو خوبیو من آدم بده

برگردو منو عذابم نده

بچه بازیات واسم دیگه بسه

دیگه بسه

حالم بده

باشه تو خوبیو من آدم بده

برگردو منو عذابم نده

بچه بازیات واسم دیگه بسه

دیگه بسه

من به زور رو پامم وایمیستم

ولی تو فکر تو نیستم

پا گذاشتم رو احساسم

رو احساسم

من ، نمیفهمم منطق تو

نبودم من آدم تو

نمیخواد بگی حرف تو ، حرف تو

حالم بده

باشه تو خوبی و من آدم بده

برگرد و منو عذابم نده

بچه بازیات واسم دیگه بسه

دیگه بسه

دانلود آهنگ جدید امید آمری حالم بده با لینک مستقیم

دانلود موزیک حالم بده از امید آمری به همراه لینک مستقیم پرسرعت و کیفیت عالی و خارق العاده 128 و 320 در رسانه جاز موزیک همراه با پخش آنلاین اختصاصی قرار گرفته است که با کلیک روی لینک های دانلود قرار گرفته می توانید از دانلود آهنگ جدید امید آمری لذت ببرید و این موزیک را با دوستان خود نیز اشتراک بگذارید.   

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو