جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود اهنگ مسیح و آرش ای پی خالی بود دستم

دانلود اهنگ مسیح و آرش ای پی خالی بود دستم

دانلود موزیک خواننده های پرطرفدار و جوان کشور مسیح و آرش AP بنام خالی بود دستم با متن و بهترین کیفیت ممکن

شعر و آهنگسازی : آرش عدل پرور / تنظیم کننده : مسعود جهانی

Exclusive Song: Arash & Masih AdlParvar “Khali Bod Dastam” With Text And Direct Links In JazMusic

khali bod dastm 1 دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش خالی بود دستم

خواننده این اثر مسیح و آرش AP مسیح نام دارد 

برای دانلود روی لینک ادامه مطلب در زیر کلیک نمایید.

متن آهنگ خالی بود دستم مسیح و آرش AP

خالی بود دستم من میترسیدم بری هیچی نگفتم نمیخواستم که از چشمت بیوفتم
من همه حرفامو گفتم …
سعیمو کردم نگه دارم تورو با همه سختی من نبودم توی اون دنیا که ساختی
دیدی آخرش اما هردو باختیم …
برو ولی همه درارو پنجره هارو باز میذارم تا که بیای خورشید ماه رو
حتی خدارو قسم میدم خیلی زیاد تا که بیای یعنی میشه بیای
برو ولی همه درارو پنجره هارو باز میذارم تا که بیای خورشید ماه رو
حتی خدارو قسم میدم خیلی زیاد تا که بیای یعنی میشه بیای

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP خالی بود دستم با لینک مستقیم

من میبستم دستمو تا تو نبینی خالیم تا نفهمی که نباشی بی تو من چه حالیم
من برات زیباترینو از خودم میخواستمش نه نشد باور کنم آخر خودم میبازمت
برو ولی همه درارو پنجره هارو باز میذارم تا که بیای خورشید ماه رو
حتی خدارو قسم میدم خیلی زیاد تا که بیای یعنی میشه بیای
برو ولی همه درارو پنجره هارو باز میذارم تا که بیای خورشید ماه رو
حتی خدارو قسم میدم خیلی زیاد تا که بیای یعنی میشه بیای

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو