جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ امیرحسین آرمان ترفند

دانلود آهنگ امیرحسین آرمان ترفند

ترانه بسیار زیبای امیر حسین  بنام  ترفند همراه با تکست و کیفیت عالی آماده شده است

شعر : احمد امیرخلیلی / آهنگسازی : امیرهلی بهادری / تنظیم کننده : پیمان میرزایی

Download New Song By : Amir Hossein Arman – Tarfand With Text And Direct Links In JazzMusic

Amir Hossein Arman Tarfand دانلود آهنگ جدید امیرحسین آرمان ترفند

خواننده این اثر امیرحسین آرمان نام دارد

برای دانلود روی لینک ادامه مطلب در زیر کلیک نمایید.

متن آهنگ ترفند از امیرحسین آرمان

اونقدر زیبایی که واسه زیباییت لبخند کافی نیست

******
رو صورتت جز اخم چیزی اضافی نیست چیزی اضافی نیست

******
این آخر قصه است یا با همین لبخند دل میبری از من

******
یا من با یه ترفند دل میبرم از تو

******
میگی سری از من تو عاشقی اما عاشق ترم از تو

******
بدجوری میخوامت تو اشتباهم باش من اشتباه میرم

******
بی تو نمیدونم حتی کجا بودم حتی کجا هستم حتی کجا میرم

******
بدجوری میخوامت تو اشتباهم باش من اشتباه میرم

******
بی تو نمیدونم حتی کجا بودم حتی کجا هستم حتی کجا میرم

******

وقتی تو اینجایی واسم تو دنیا جز عشق کاری نیست

******
تا عاشقم از من هیچ انتظاری نیست هیچ انتظاری نیست

******
این آخر قصه است یا با همین لبخند دل میبری از من

******
یا من با یه ترفند دل میبرم از تو

******
میگی سری از من تو عاشقی اما عاشق ترم از تو

******
بدجوری میخوامت تو اشتباهم باش من اشتباه میرم

******
بی تو نمیدونم حتی کجا بودم حتی کجا هستم حتی کجا میرم

******
بدجوری میخوامت تو اشتباهم باش من اشتباه میرم

******
بی تو نمیدونم حتی کجا بودم حتی کجا هستم حتی کجا میرم

******

امیرحسین آرمان ترفند

از این پس جهت بهترین و جدیدترین دانلود آهنگ های جدید غمگین و شاد به صورت لینک مستقیم همیشه تو گوگل سرچ کنید.

مختلف موزیک

همچنین ببینید

دانلود آهنگ امیرحسین آرمان به نام هر شب

آهنگ های جدید در تلگرام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو