جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ روزبه بمانی تمرین تنهایی|کیفیت بالا

دانلود آهنگ روزبه بمانی تمرین تنهایی

 تمرین تنهایی دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی

 دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی به نام تمرین تنهایی با کیفیت بالا
 با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از جازموزیک
 پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ تمرین تنهایی

موزیک جاز ، همین حالا دانلود کنید آهنگ جدید روزبه بمانی بنام تنهایی با متن و دو کیفیت 320 و 128

Exclusive Song: Roozbeh Bemani – Tanhaee With Text And Direct Links In JazzMusic

bbr دانلود آهنگ روزبه بمانی تنهایی

متن آهنگ تمرین تنهایی با صدای روزبه بمانی

♩♥♩♫♥♫

هر دو این زندگی رو سوزوندیم ♩ هر دو از این خیالمون تخته♥♫

تو رو شاید یه روز بخشیدم ♩ ولی بخشیدن خودم اصلا♥♫

همه چی داشتیمو بد بودیم ♩ فکر کردیم این یه تضمینه♥♫

همه چی رو به داد دادیم رفت ♩ همه چی داشتن بدیش اینه♥♫

تو از من چی رو میگیری ♩ همین حسی که بخشیدی♥♫

چه فردایی تو رویاته ♩ که امروز و نفهمیدی♥♫

من از تو چی رو میگیرم ♩ که تن میدی به تقدیرم♥♫

***

نرو دنبال آرامش من ♩ این حسو بهت میدم♥♫

شریک سقف هم بودن ♩ دلیل موندگاری نیست♥♫

تو دنیای منی اما به ♩ دنیا اعتباری نیست♥♫

سرابه پیش چشماتو ♩ یه اقیانوس میبینی♥♫

منو که ماه تو بودم ♩ داری فانوس میبینی♥♫

نمیدونم تو چی میخوایی ♩ از این تقویم تنهایی♥♫

از این که نیستی با من ♩ ولی با من همینجایی♥♫

♩♥♩♫♥♫

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو