جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ جدید پدرام پالیز بنام ای آشنای من|با کیفیت بالا+متن آهنگ

دانلود آهنگ پدرام پالیز ای آشنای من

آهنگ جدید ای آشنای من پدرام پالیز

(همراه با متن ترانه)

تنظیم: حسن بابامحمودی ؛ آهنگسازی: پدرام پالیز ؛ ترانه: دنیا کندری

 شنونده اهنگ دلنشین و زیبای جدید پدرام پالیز بنام ای آشنای من از جاز موزیک با بهترین کیفیت باشید

Exclusive Song: Pedram Paliz | Ey Ashnaye Man With Text And Direct Links In JazMusic

reg دانلود آهنگ پدرام پالیز ای آشنای من

متن آهنگ پدرام پالیز با نام ای آشنای من 

در این خیالم که هرچه دارم آتش کشیدی و رفتی
بی تو دو چشمم خیره به عکست من را ندیدی و رفتی
هرچه باشم بی تو رویایی ندارم بی تو هیچم بی تو دنیایی ندارم
ای آشنای من ای تو دوای من با رفتنت من را به زندان کشاندی
باور نمیکردم دوباره برگردد به آن شبی که رفتی و با من نماندی
ای آشنای من ای تو دوای من با رفتنت من را به زندان کشاندی
باور نمیکردم دوباره برگردد به آن شبی که رفتی و با من نماندی

 

تنها جا ماندم از چشمان تو از دنیا بیزارم ای رویای من هر شب با یادت چشم بسته بیدارم
یک نگاهت بس ست تا که آرام شوم لحظه ای دلخوش به عکست بمانم
ای وای از این هوا چرا رفتی چرا وای از آن چشمت که آتش زد به جانم
ای آشنای من ای تو دوای من با رفتنت من را به زندان کشاندی
باور نمیکردم دوباره برگردد به آن شبی که رفتی و با من نماندی
ای آشنای من ای تو دوای من با رفتنت من را به زندان کشاندی
باور نمیکردم دوباره برگردد به آن شبی که رفتی و با من نماندی

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود از جاز موزیک نیم بها ( نصف حجم هر آهنگ ) از حجم مصرفی شما محاسبه میشود

آهنگ ها با کاور اصلی و بدون تگ تبلیغاتی قرار میگیرند 

دانلود تمام آهنگ های پدرام پالیز

دانلود بهترین آهنگ های ویژه پرطرفدار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو