جاز موزیک|سایت موزیک جاز|دانلود آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو

faaliat

دانلود آهنگ آرش ای پی مرد

دانلود آهنگ مسیح و آرش مرد

اهنگ شنیدنی و بسیار زیبای مرد آرش ای پی

رسانه جاز موزیک برای شما کاربران ترانه جدید مسیح و آرش AP را با نام مرد آماده کرده است

Exclusive Song: Arash & Masih | Mord With Text And Direct Links In JazMusics

ertdfg 3 دانلود آهنگ مسیح مرد

خواننده این اثر آرش AP مسیح نام دارد 

برای دانلود روی لینک ادامه مطلب در زیر کلیک نمایید.

متن ترانه :

قسم به اسمت تو نداری حس !.!.!

بهم من شدم طلسمت تو برس به دادم ♫♪
همه کاراتو حفظم از بس دادی ♫♪

حرصم من داغونه جسمم خلاصه ♫♪
از ته وجود واست کی میمرد غم تورو جز من کی میخورد!.!.!
همه تورو با من دیدن چی شد اینطور رفتی تو ♫♪
اصلا به عشقت میمیرم بهشت!.!.!

شه این زندگی واست خیال تو راحت ♫♪

از ته وجود واست کی میمرد غم تورو جز من کی میخورد!.!.!
رفتنتو میدیدم این غم بی تو سنگین شد ♫♪
یه روزی تنها شدی تو یادم کن پشیمون نشو برو عادت کن!.!.!
چون من دیگه نیستم هیچوقت اون آدم مرد ♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مسیح و آرش مرد

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود از جاز موزیک نیم بها ( نصف حجم هر آهنگ ) از حجم مصرفی شما محاسبه میشود

آهنگ ها با کاور اصلی و بدون تگ تبلیغاتی قرار میگیرند

 

دانلود تمام آهنگ های آرش AP

دانلود تمام آهنگ های مسیح

دانلود بهترین آهنگ های ویژه پرطرفدار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود فول آلبوم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن,دانلود موزیک ویدیو